Het Orakel

Krachtige administratie tool

Voldoen aan keurmerken criteria

Bewaking processen

PGB, ZIN en BTW facturen

Risico Profielen, Agressiemeldingen
Zintuigelijke onderzoeken.

Op een eenvoudige manier altijd kwaliteit leveren.

Het Orakel

Met het orakel krijg je een uitgebreide administratie tool in handen. Deze tool ondersteunt jouw bij de administratie. Zo kan je werknemers vastleggen, je cliënten invoeren, verslaglegging bijhouden, factureren, beschikkingen koppelen en nog veel meer. Alles op 1 centrale plaats en allemaal ingesteld om aan de gevraagde kwaliteitseisen te voldoen.

Waarom is het orakel ontstaan?

Het begin van het orakel was een (zorg) organisatie die zich wilde certificeren met het HKZ keurmerk. Om de vele eisen, die gesteld worden aan organisaties voordat het certificaat wordt afgegeven, te kunnen blijven overzien was er een tool nodig. Om deze vele eisen in te kunnen vullen en te  bewaken werd er een tool ter ondersteuning daarvan ontwikkeld.

In nauwe samenwerking met de medewerkers die volgens de kwaliteitseisen moesten gaan werken ontstond er een tool met een groot draagvlak en werd doorlopend aangepast aan zowel de criteria van de certificerende instantie, als de medewerkers die er mee moesten werken.

Sinds die tijd is het orakel verder ontwikkeld. Zijn er extra functionaliteiten gebouwd en zijn criteria aangepast aan nieuwe eisen.

Het orakel ondersteunt zoals gezegd in administratieve zaken, maar zorgt er ook voor dat jouw organisatie kwaliteit levert volgens de HKZ normen. Zo wordt je geholpen om je processen op orde te brengen, wordt er bewaakt dat je volgens de beschreven processen werkt en helpt het om jouw inzicht te geven in de kwaliteit van jouw organisatie. En tot slot kun je met het orakel bijhouden waar, wanneer en hoe lang je gewerkt hebt en daar da automatisch facturen over maken die zowel naar particulieren (PGB en BTW klanten) als naar ZIN organisaties.

Diverse parameters kun je zelf aanpassen en andere organisatie specifieke kenmerken worden voor Uw lidmaatschap aangebracht. Hier door zullen jouw bedrijfsgegevens automatisch verschijnen op brieven, facturen en verslagen. Kunnen de medewerkers nauwgezet hun km registreren. Zijn er financiële overzichten waarmee je goed kan monitoren hoe het met de budgetten zit en nog veel meer.

Cliënt management systeem

Het is belangrijk om alle gegevens van de cliënt overzichtelijk op te kunnen slaan. Daarnaast is het belangrijk dat enkel die mensen toegang hebben die daartoe bevoegd zijn.

Alles volledig in balans

Alle gegevens, verslagen, beschikkingen en administratie van de cliënt is aan elkaar gekoppeld voor een makkelijk overzicht. Dit maakt het werken voor de medewerkers en jouzelf een stuk prettiger.

Werknemers management systeem

Werknemers direct koppelen aan de cliënt. Urenregistratie, verslaglegging, Km declariatie, contracten en het dienstverband allemaal overzichtelijk op een rij.

Alle registratie automatisch

Uw werknemers en uzelf krijgen automatisch herinneringen voor hetgeen er vastgelegd moet worden. 1 keer per maand met 1 druk op de knop wordt alles afgehandeld. Zo weet je zeker dat er niets meer vergeten word.

Administratie & verslaglegging

Alle administratie keurig bij elkaar opgesteld volgens de laatste kwaliteitseisen. Voor een zorg bedrijf erg belangrijk. Alles is aan elkaar gekoppeld dus sluit goed aan.

De gegevens altijd paraat

Met 1 druk op de knop direct overzicht in de laatste verslagen, declaraties, beschikkingen, enz. Eenvoudig te downloaden en te printen zodat iedere toekomstige aanvraag een stuk makkelijker zal verlopen.

Risico profielen

In een lastige maatschappij is het voor veel cliënten lastig om alles goed te doen. Veelals spelen er zaken die hen belemmeren verder te groeien. Wat zijn nu de risico gebieden waar een cliënt in vertoefd. Breng in kaart.

Voorkomen is beter dan genezen

Door regelmatig met uw cliënt in kaart te brengen welke risico's er spelen komt er een duidelijk overzicht. Door hier met de cliënt aan te werken worden risico's sterk vermindert. Zorg voor veiligheid van de cliënt.

Agressie meldingen

Wat voor de ene persoon agressie is lijkt een andere persoon niet zoveel te deren. Belangrijk om in kaart te brengen wat nu precies agressie is en hoe daarop te kunnen handelen. Voorkomen is beter dan genezen.

Gedrag acceptabel houden

Vaak denkt men, och dit gebeurd maar 1 keer. Alleen gebeuren sommige dingen vaker. Leg vanaf het eerste moment agressie en dreigende agressie vast. Ontdek een patroon en help de cliënt zijn gedrag beter te leren beheersen.

Zintuigelijk onderzoek

Waarom blijf je bij de cliënt tegen onverwachte blokkades aanlopen? Hoe komt het toch dat er zo vaak sprake is van onbegrijpelijke overprikkeling. Ga ermee aan de slag door de zintuigen te onderzoeken.

Onze hersenen zijn uniek

Iedereen neemt wat anders waar. Wat voor de één een mooi geluid is klinkt voor de ander als oorverdovend geraas. Ontdek bij de cliënten waardoor zij over- of onder prikkelt raken. Handige handvatten in de coaching en begeleiding.

Hulpverleners/ Professionals met een vip lidmaatschap krijgen toegang tot het orakel.

Alles begint met een lidmaatschap vanaf 25€ per maand. Zodra de registratie compleet is maken wij een uniek account aan op het orakel. Binnen 24 uur heb je toegang tot deze krachtige tool en zal je merken hoe fijn het is om binnen dit geautomatiseerde systeem te werken. De medewerkers en jijzelf worden regelmatig geattendeerd op ontbrekende beschikkingen, verslagen, urenlijsten en declaraties. Eerst op persoonlijk niveau en indien hier geen gehoor aan gegeven wordt ontvangt de manager / p&o automatisch ook een berichtje.

Geen onoverzichtelijke administratie meer. Alle gegevens direct gekoppeld aan de cliënt en de medewerker. Dit systeem is zo ingericht dat de gebruikers zich makkelijker kunnen richten op wat zij het liefste doen. Hulpverlenen! Want hiervoor ben jij uiteindelijk jouw bedrijf gestart. Ondertussen zorg je ook dat je voldoet aan alle kwaliteitseisen die er tegenwoordig gesteld worden. Puur gebruikersgemak wat ertoe zal bijdragen dat jouw bedrijf nog soepeler zal gaan draaien.

Wanneer er vragen zijn dan horen/lezen wij die graag. Gebruik hiervoor onderstaand contact formulier of bel ons tijdens kantoor uren even op.

 

Lid worden / Registreren op Ego Centralis

Veel van onze content zoals de forums, persoonlijke profielen en spreekkamers worden zichtbaar wanneer u lid wordt.
Er zijn lidmaatschappen voor hulpvragers/betrokkenen en voor hulpverleners/Professionals.

Alles begint bij een gratis lidmaatschap en dit kan naargelang uw wensen uitgebreid worden.

Wil je contact opnemen met Ego Centralis?

Vraag stellen / Opmerking plaatsen

Uiteraard doen wij onze best om binnen 24 uur te reageren.

Wij kunnen ook gebeld worden, Tel: 0302682726

Contactpersoon:


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email